عضویت چه افرادی در سامانه مدیریت منابع کتابخانه های دانشگاه علوم پزشکی بیرجند پذیرفته میشود؟

  1. کلیه اعضاء هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در مدت اشتغال یا تحصیل
  2. کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با ارائه کپی آخرین حکم کارگزینی و یا معرفی نامه از حوزه مربوطه به مدت ۲ سال
  3. سایر افراد به عنوان عضو میهمان (بدون امکان امانت مدارک چاپی) به مدت یک سال

 

چگونه می توانم به عضویت کتابخانه درآیم؟  

برای عضویت باید فرم الکترونیکی عضویت مندرج در وبگاه سامانه مدیریت منابع کتابخانه های دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تکمیل گردد. بعد از تأیید عضویت، شما به عضویت کتابخانه های دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در خواهید آمد. درخواست عضویت اعضای جدید حداکثر تا دو روز کاری بررسی خواهد شد.

 

شناسه کاربری و رمز عبور ورود به سامانه مدیریت منابع کتابخانه های دانشگاه چیست؟

شناسه کاربری برای همه اعضا کد ملی است  و رمز عبور باید 10 کاراکتر باشد.

 

چگونه رمز عبور ورود به سامانه مدیریت منابع کتابخانه های دانشگاه را تغییر دهیم؟  

اعضای کتابخانه پس از ورود به سامانه می توانند از منوی «امکانات اعضا» با انتخاب گزینه «تعویض رمز عبور» نسبت به تغییر رمز عبور خود اقدام نمایند.

 

نحوه تمدید منابع امانتی چگونه است؟  

اعضا پس از ورود به سیستم با شناسه کاربری و رمز عبور، می بایست به منوی «امکانات اعضا» وارد شوند و از لینک «وضعیت مدارک امانتی، تحویلی، رزروی» نسبت به تمدید مدارک امانتی خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است مدارک امانتی تا سه روز قبل از تاریخ بازگشت تعیین شده، تمدید نمی شوند. 

 

چگونه مدارک مورد نیاز را رزرو کنیم؟

با شناسه کاربری و رمز عبور به سامانه مدیریت منابع کتابخانه های دانشگاه وارد شوید. سپس مدرک مورد نیاز را جستجو نمایید. چنانچه مدرک مورد نظر در کتابخانه موجود نباشد کاربر می تواند با کلیک بر روی لینک رزرو نسبت به رزرو آن نسخه اقدام نماید. کاربران می توانند برای مشاهده لیست مدارک رزرو شده خود به لینک «وضعیت مدارک امانتی، تحویلی، رزروی» در منوی «امکانات اعضا» مراجعه نمایند.

 

کتابخانه مرکزی تا چه ساعتی فعال می باشد؟  

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 الی 20 و پنجشنبه از ساعت 7:30 الی 13:30 فعال است و قرائتخانه کتابخانه مرکزی واقع در زیرزمین ساختمان همه روزه و در ایام تعطیل از ساعت 6:30 الی 22:45 باز است.

 

چگونه می توانم آدرس پست الکترونیک جدید خود را به منظور ارتباط با سامانه مدیریت منابع کتابخانه های دانشگاه اعلام و ثبت نمایم؟ 

اعضا پس از ورود به سیستم با شناسه کاربری و رمز عبور، می بایست به منوی «امکانات اعضا» وارد شوند و از لینک «ویرایش اطلاعات شخصی» آدرس پست الکترونیک خود را تغییر دهند. 

 

از چه مرورگری برای استفاده از کتابخانه دیجیتال استفاده کنم؟   

استفاده از مرورگرهای موزیلا فایرفاکس و گوگل کروم برای استفاده بهینه از امکانات سامانه مدیریت منابع کتابخانه های دانشگاه توصیه می گردد.

 

ثبت پرسش جدید

کپی لینک کوتاه :