ثبت نام و درخواست عضویت در کتابخانه مرکزی و کتابخانه های دانشکده ای و بیمارستانی دانشگاه به صورت متمرکز و از طریق سامانه مدیریت منابع کتابخانه ها به شرح زیر انجام می شود:
مدارک مورد نیاز:
1-فایل دیجیتال عکس
2-پست الکترونیک فعال
مراحل عضویت:
1-تکمیل فرم الکترونیکی عضویت از طریق منوی درخواست عضویت در بالای صفحه اصلی سامانه کتابخانه به آدرس diglib1.bums.ac.ir
2-وارد کردن مشخصات کاربری (لطفا کدملی را در بخش نام کاربری درج نمایید)
3-تکمیل فرم مشخصات فردی
4-تکمیل اطلاعات داده های ارتباطی (لطفا ایمیل و تلفن همراه معتبر و فعال مربوط به خودتان را درج نمایید)
5- پس از تکمیل درخواست عضویت نامه الکترونیکی به ایمیل شما ارسال میشود.
6-بررسی ایمیل دریافت شده و کلیک بر روی لینک تایید عضویت در سایت
7-ورود به سامانه کتابخانه با نام کاربری و کلمه عبور
8- تکمیل فرم مشخصات فردی، انتخاب گزینه «سرویس کتابخانه ای» و تأیید فرم
9- پس از تایید عضویت توسط کارشناس اعضای کتابخانه، عضویت شما در کتابخانه های دانشگاه فعال خواهد بود.